Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Лист - схвалення МОН

/Files/images/01012020/berejna/1-А.jpg

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190520_093244.jpg

Наш заклад два роки працює за освітнім проєктом «Світ чекає крилатих», який повністю відповідає вимогам Нової української школи, під супроводом вчителя Наталії Григорівни Бережної спеціаліста вищої категорії, яка має педагогічне звання "старший учитель" та 25 років педагогічного стажу.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190130_113948.jpg

Проєкт незвичний та цікавий. Діти отримують друковані матеріали, а вчитель всі необхідні методичні рекомендації, мультимедійний супровід до уроків, тому Наталії Григорівні залишається більше часу на творчість.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190920_093210.jpg

Однією із десяти ключових компетентностей, на розвиток яких орієнтується Нова українська школа, є фінансова грамотність. Тому головною педагогічною ідеєю вважаємо формування фінансової компетентності. Ідея є досить актуальною, оскільки сьогодні без фінансової грамотності неможливо уявити сучасне життя. Дітей потрібно навчити витрачати та заощаджувати, планувати бюджет та нагромаджувати кошти на майбутні цілі.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20181219_093044.jpg

Завдання вчителя – ознайомити дітей з практичними навиками поводження з грошима, формування відповідальної поведінки споживача фінансових послуг. Переконані, критичне мислення, прийняття самостійних рішень, вміння брати на себе відповідальність – це є найкращий здобуток, який повинна мати кожна освічена людина.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190130_103053.jpg

Маленькі здобувачі освіти, навчаючись, не лише набувають теоретичних знань, а й накопичують практичний досвід: вчаться розв’язувати завдання, поставлені в дидактичних іграх, отримують уявлення про елементарні фінансові поняття та процеси (ціна, гроші, купувати).

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190130_104443.jpg

Формування первинного економічного досвіду найбільш вдало відбувається у процесі ігрової діяльності школярів, оскільки саме в грі у дитини з'являється можливість «на практиці» перевірити свої знання, застосувати їх, розширити власний досвід.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190305_105640.jpg

Дітей навчають розв’язувати проблеми, критично та творчо мислити, співпрацювати та спілкуватися, розвивати власний емоційний інтелект.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190122_090804.jpg

Практикують сюжетно-рольові ігри, які є однією із форм організації навчального процесу, зокрема навчаю діалогічного мовлення та розвиваю мовленнєві навички.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20200122_103505.jpg

Дітям подобаються такі сюжетно-рольові ігри: «Банк», «Магазин», «Аптека».

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20191011_100831.jpg

Зацікавлюють і дидактичні ігри, спрямовані на формування фінансової компетентності, зокрема «Магазин», «Грошові одиниці країн світу», «Грошові банкноти. Що я можу придбати?», «Платіж», «Економічне лото».

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190918_092955.jpg

Застосовують технології критичного мислення, метод проектів, ігрові технології, ситуативні вправи, форми роботи в парах, групах, використовую наочні та словесні методи, мультимедійні презентації.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190508_105134.jpg

Під час проведення уроків створюється розвивальне середовище, структуруються зміст предметів на інтегрованій основі, створюю ситуацію вибору, партнерської взаємодії.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20200121_122832.jpg

Актуальним є навчання та виховання особистості, яке базується на засадах індивідуалізації, створення умов для саморозвитку, самонавчання, осмислення своїх можливостей і життєвих цілей.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20190514_103926.jpg

На уроках відводиться певний час для роботи над тлумаченням фінансових термінів, для цього застосовуються ігри, спрямовані на збагачення активного словника та вдосконалення культури мовлення та використовую «Фінансовий словничок», де учні ознайомлюються з окремими економічними категоріями, наприклад: «багатство», «гроші», «банк», «реклама», «ринок», «товар» тощо.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20181109_093809.jpg

«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло», – писав Василь Сухомлинський. Нова українська школа працює на засадах «педагогіки партнерства». Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

/Files/images/01012020/berejna/IMG_20200121_130541.jpg

Результативність роботи вчителя прослідковується в тому, що діти:

- уміють розв’язувати прості завдання економічного характеру,

- володіють навичками розумного поводження з грошима,

- складають діалоги та вільно спілкуються на обрані теми.

А результатом отримання економічних знань у початковій школі є інтерес до предмета й надалі. Учні сприймають економіку не як щось незрозуміле й непотрібне, а прагнуть до поглиблення знань, необхідних у житті чи майбутній професії. Діти вчаться планувати сімейний бюджет, витрачати власні кишенькові гроші.

Знання, вміння та навички, сформовані у дитячому віці, повинні стати основою для становлення громадянина — людини, щиро зацікавленої в розвитку та економічному розквіті своєї держави.

Даруй себе дітям і пам'ятай: кожен учень неповторний.

Дослухаймося до їх думки, бо вони знають щось таке, про що ми з вами й не здогадуємося.

Усе найскладніше, але й найцікавіше – попереду.

Ми зможемо!

Ми вже переможці!

/Files/images/01012020/berejna/Logo_cut.png

Кiлькiсть переглядiв: 206

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.