Рішення засідання малої педагогічної ради від 05.09.2023 №3 "Про правила поведінки здобувачів освіти в укриттях під час сигналу "Повітряна тривога": Забезпечити адміністрації виконання ч.3, ч.4 статті 55 Закону України "Про світу" щодо права батьків відповідно до їх заяв забирати дитину з укриття під час сигналу "Повітряна тривога".

/Files/images/0101/зображення_viber_2022-08-29_11-01-24-348.jpg

Інформаційні ресурси щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії

-Електронний банк науково-методичної літератури, розміщений на сайті МОН за посиланням:https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/vihovna-robota-ta-zahist-prav-ditini/protidiya-torgivli-lyudmi

-Інформаційні матеріали Представництва МОМ в Україні щодо безпечних подорожей:https://bit.ly/

-Загальні Правила Безпеки; щодо онлайн- квестів для роботи із старшокласниками:https://quest.stoptrafficking.org/start

Звернутися за практичними порадами можна до: Національної гарячої лінії з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів 527, що працює за підтримки МОМ, з 8:00 до 20:00 за номером 527 (безкоштовно з мобільних телефонів) або 0 800 505 501 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів). Особи, які перебувають за кордоном, можуть звернутися до консультантів гарячої лінії за електронною адресою 527.hotline@gmail.com;

Нині Україна є країною з найбільшим забрудненням території мінами та вибухонебезпечними предметами у світі. Через це різко зросла небезпека травмування і загибелі дорослих та дітей, чоловіків та жінок внаслідок неправильного поводження з боєприпасами та вибухонебезпечними предметами на територіях проведення бойових дій. В першу чергу, це залишені в деокупованих містах та селах міни, а також небезпечні предмети, що потрапили в неконтрольований обіг по всій території країни. Тому інформування та навчання з попередження ризиків, пов’язаних із вибухонебезпечними предметами, набуває все більшої актуальності.

/Files/images/0101/asset-v1_UDA+PRE101+2022_T2+type@asset+block@PRE101_2022_T2.png

Педагоги закладу пройшли курс https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:UDA+PRE101+2022_T2/about та отримали знання і навички щодо навчання дітей і дорослих у громадах правил безпечної поведінки в умовах наявності загроз від мін та вибухонебезпечних предметів.

Війна приносить у життя багато змін, невизначеності та непередбачуваних обставин. Типовою реакцію на це є тривога. Вона характерна і для батьків, і для дітей. Тривала ситуація невизначеності переростає у нав’язливий тривожний стан, що порушує функціонування, здатність до усвідомлення та оцінювання реальності, наслідком якої є зниження якості життя.

Турбота про себе і про дітей у такому стані вкрай важлива. Пояснимо, чому. Діти відчувають занепокоєння дорослих і починають сприймати ситуацію невизначеності як загрозу, з якою дорослі не можуть впоратися. А батьки намагаються приховати свій стан і заспокоїти таким чином дітей, які помічають невідповідність між тим, що дорослі говорять, і тим, як своїми почуттями та діями вони реагують на те, що відбувається.

Почуття тривоги сигналізує людині про потребу усвідомлення небезпеки і необхідність змін. Однак, коли людина втрачає межу між реальною та імовірною небезпекою, уявні ситуації змушують її розглядати найгірші сценарії їхнього розвитку. Тож вкрай важливо помічати у себе ознаки тривоги та вчасно налагоджувати свій стан.

Пам’ятаймо: стабільний стан батьків — основа стабільного стану дітей.

Сигнали тривалої тривоги:

  • постійне внутрішнє напруження та ускладнене розслаблення;
  • порушення сну, жахливі сновидіння;
  • постійна м'язова напруга, головний біль, функціональний розлад кишківника тощо як наслідки переживань, а не ознаки захворювань тіла;
  • надто часте чи надмірне вживання їжі або відмова від неї;
  • низька концентрація уваги;
  • постійна дратівливість;
  • руйнування стосунків;
  • занурення в себе;
  • очікування небезпек або поразки;
  • панічні атаки;
  • сприйняття нового як загрози.

Як навчитися керувати своїми станами:

  • Складіть перелік негативних переконань. Оцініть значущість кожного за шкалою від 0 до 10. Замініть їх на позитивні.

Негативне переконання:Я нічого не вмію і у мене не вийде адаптуватися на новому місці.

Значущість: 9

Позитивне переконання:Я маю гарну освіту і досвід. Якщо я докладу зусиль — здійсню все заплановане.

  • Прислухайтесь до свого тіла. Відчуйте, де воно розслаблене, а де — напружене. Глибоко вдихніть, уявляючи, як через подих сповнюєтесь спокоєм і розслабляєтесь. Через видих мовби виштовхніть з тіла всю напругу, а з нею і тривогу. Фізичні вправи для напруження та розслаблення м’язів також нададуть снаги.
  • Знайдіть свою опору. Подумайте, кого з оточення можете просити про допомогу, яке заняття відвертає вашу увагу, що заспокоює. Це — ваш ресурс.
  • Діти чутливі до станів дорослих. Вони можуть запитувати про ваші переживання, реагувати на них та заспокоювати вас. Не приховуйте своїх почуттів і станів. Не кажіть, що все нормально. Зізнавайтеся в занепокоєнні. Кажіть, що шукаєте правильні рішення. Запевніть, що неодмінно впораєтеся з проблемою.
  • Допоможуть також добрі звички, режим дня, нові ритуали і традиції. Це як контроль над власним життям, що формує відчуття передбачуваності подій і вашу спроможність сприймати їх відповідно до реалій.

Пильнуйте свої стани і пам’ятайте:

  • Зрозуміти, що спричиняє тривогу, — важливо.
  • Усвідомити спогади чи думки, що надають захищеності та розслабляють, — потрібно.
  • Сприймати тривогу як реакцію на невизначеність — природно.
  • Не знати відповідей на всі питання — нормально.

Як проявляється тривога у дітей?

Виявити у дитини тривожність допоможуть спостереження за змінами в її поведінкових проявах.

Ознаки тривоги:

  • швидка втомлюваність;
  • труднощі у зосередженні та концентрації уваги;
  • порушення засинання і неспокійний сон;
  • втрата апетиту або його посилення;
  • вологі або холодні долоні чи ступні;
  • постійне занепокоєння чи напруження, поява нових страхів;
  • очкування імовірних негативних ситуацій та розмови про них;
  • постійний плач чи надмірна плаксивість;
  • надмірна прив’язаність до батьків і занепокоєння щодо них, страх залишатися на самоті;
  • нав’язливі дії (часте миття рук, перевірка, чи зачинені двері, небажання полишати будинок тощо);
  • тілесні реакції (сіпання ока, дрижання тіла, інше).

Причини підвищення тривожності у дітей і дії батьків:

  1. Постійна тривожність батьків і напружена атмосфера в родині провокує перейняття дитиною від дорослих нездорової форми реагування навіть на звичайні події життя.Контролюйте себе!
  2. Брак інформації або її невірогідність підвищують тривожність дитини. Спостерігайте та аналізуйте, що дитина читає, які передачі дивиться, з ким спілкується, які емоції відчуває. За потреби розумно обмежуйте її інформаційний простір.Контролюйте джерела інформації!
  3. Авторитарний стиль виховання руйнує здорові стосунки в родині. Щоб розуміти, як діти інтерпретують події, обговорюйте їх та доступно пояснюйте все, що відбувається.Відкрийтеся для спілкування!

Як допомогти дитині впоратися з тривогою:

  • Обіймайте і приймайте обійми.
  • Забезпечте щоденну стабільність дотриманням режиму дня, традицій, ритуалів. Усі зміни обговорюйте заздалегідь.
  • Навчіть дитину за допомогою шумних видихів позбавлятися напруги. Допоможіть уявити, ніби так вона виштовхує її з тіла. Доберіть і виконуйте разом вправи на розслаблення.
  • Зробіть дозвілля корисним: гуляйте на свіжому повітрі, майте регулярні фізичні навантаження, організуйте творчу діяльність.
  • Довіряйте дитині. Зважайте на її думки. Приймайте поради. Пояснюйте, на що вона може впливати, а що вирішують лише дорослі.
  • Про те, що ви поруч, можна говорити без обмежень.
  • Спілкуйтеся постійно. Обговорюйте все, що робитимете разом і окремо. Оцінюйте день, що минув. Діліться почуттями. Плануйте наступний день і майбутнє. Завершуйте розмови оптимістично.

Коли звертатися до фахівця?

Якщо інтенсивність тривоги не спадає і вам не вдається впорядкувати ані свій емоційний стан, ані стан дитини, це означає, що є потреба в отриманні допомоги психолога.

/Files/images/0101/285642055_5330383823692772_1903126839672516100_n_0.jpg

Шановні батьки! Відповідно до вимог чинного законодавства (постанова санітарного лікаря України) у випадку, якщо ваша дитина контактувала з членами сім'ї, родичами, знайомими, які мають позитивний результат COVID-19 просимо повідомити адміністрацію закладу або класного керівника задля запобігання розповсюдження коронавірусної інфекції, анонімність наданої інформації гарантуємо! Дякуємо за розуміння!

Пам’ятка для учасників освітнього процесу Червонослобідського ЗЗСО І - ІІІ ст.№2 у зв’язку з початком 2021/2022 навчального року в умовах пандемії

Шановні батьки!

Перш ніж привести дитину в заклад загальної середньої освіти, будь ласка, зверніть увагу на особливості організації навчання Ваших дітей в умовах пандемії та дотримуйтеся наступних вимог:

1. Обов’язково кожного ранку перед виходом дитини до школи потрібно робити термометрію, перевіряти наявність респіраторних симптомів: кашель, чхання. За найменших підозр у дитини та членів усієї родини захворювань (ГРВІ, нежить, підвищення температури тощо), необхідно звернутися до сімейного лікаря та попередити класного керівника чи медичного працівника закладу та прийняти міри самоізоляції.

2. Забороняється вхід батьків до закладів освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю. Батьки, або особи, які їх замінюють, що супроводжують дитину до закладу освіти і, перебуваючи на території подвір’я, повинні бути в захисних масках (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот, відповідно до карантинних вимог.

3. Приводьте дитину або слідкуйте, щоб дитина приходила до закладу своєчасно, згідно з графіком занять, зберігаючи дистанцію з працівниками та іншими учнями 1,5 м. Уникайте скупчення людей.

4. Батьки обов’язково отримують інформацію в разі виявлення під час освітнього процесу ознак гострої респіраторної хвороби дитини.

5. Надайте класному керівнику свій достовірний мобільний номер телефону або інших членів родини для зв’язку у разі виникнення непередбачуваної ситуації (погіршення стану здоров’я дитини тощо).

6. Пам’ятайте, що вхід дітей до приміщення закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим для учнів 5 – 11 класів.

7. Обов’язково надавайте медичному працівнику закладу інформацію щодо можливих алергічних реакцій у дітей на миючі, дезінфікуючі засоби та антисептики у зв’язку з проведенням систематичної дезінфекції обладнання та приміщень.

8. Вчіть дітей користуватися антисептичними засобами для обробки рук в місцях, які розташовані на вході до приміщення закладу.

9. Привчайте дітей і використовуйте самі розміщені на території закладу контейнери/урни з кришкою для використаних масок з чіткою яскравою відміткою «ВИКОРИСТАНІ ЗАСОБИ ЗАХИСТУ».

10. З метою отримання оперативної інформації про зміни в організації роботи закладу освіти (режим, освітній процес тощо) щоденно переглядайте офіційний сайт закладу освіти, сторінку класного керівника Вашого класу у Viber, де буде розміщено відповідну інформацію.

11. Для вирішення нагальних питань, отримання інформації стосовно роботи закладу звертайтесь до адміністрації в телефонному режимі тел.30-42-45, або 30-42-58.

12. Зверніть увагу на обмежене перебування дитини в громадських місцях. Це є небезпечним для її здоров’я навіть під час послаблення карантину.

Шановні батьки! Лише спільними зусиллями ми зможемо зберегти власне здоров`я та здоров’я дітей! Здоров`я дитини та кожної родини – це головне!

Вдячні за порозуміння!

/Files/images/02020-2021/kovd/20200909_104619.jpg

Заходи безпеки, спрямовані на запобігання ускладненню епідемічної ситуації у нашому закладі визначені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30 червня 2020 року №42 "Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)"

/Files/images/02020-2021/kovd/sayt/IMG_20200914_103329.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/sayt/IMG_20200914_103555.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/sayt/IMG_20200914_103441.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/sayt/IMG_20200914_103311.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/sayt/IMG_20200914_103725.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/sayt/IMG_20200914_103546.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/sayt/IMG_20200914_103522.jpg

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ 2022/2022

У 2021-2022 навчальному році школи працюють в умовах адаптивного карантину. Всі заклади освіти в Україні будуть організовувати освітній процес згідно з вимогами Головного державного санітарного лікаря та рекомендаціями Міністерства освіти і науки України.

Актуальні документи:

/Files/images/02020-2021/tild3939-3337-4863-b331-386261633035__bts_1300x800_2.png

Рівень зони може змінюватись, тому рекомендуємо слідкувати у якій зоні знаходиться ваш регіон або населений пункт на інтерактивній мапі МОЗ за цим посиланням.

Структуру та форму дистанційного навчання визначає педагогічна рада школи, враховуючи освітню програму, навчальний план та особливості кожного закладу і регіону. Так школа має адаптувати програму до технічних можливостей учнів і

/Files/images/02020-2021/kovd/20200901_125227.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/20200901_125240.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/2020_final_Coronavirus_640.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-13.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/covid19_all_in_one.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/unnamed.jpg

https://covid19.gov.ua/osvita-ta-batkivstvo


https://mon.gov.ua/ua/news

http://osvita.ua/

Нормативно-правова база

Що робити, якщо з'явились симптоми, схожі на коронавірусні інфекцію COVID-19:

  1. Сповістіть свого сімейного лікаря (зателефонуйте, напишіть повідомлення у месенджері, тобто особистий візит – не є обов’язковим!!!), який буде діяти за певним алгоритмом.
  2. Якщо ви не уклали декларацію, одразу телефонуйте на гарячу лінію з питань коронавірусу у вашій області, на гарячу лінію МОЗ 0-800-505-201 або Центру громадського здоров’я +38 044 425 43 54. Також можна подзвонити на Урядовий контакт-центр за номером 1545.Подальший алгоритм дій вам скаже ваш лікар або оператор контакт-центру, на який ви зателефонували.

Особи, підозрювані щодо інфікування SARS – CoV-2 перевіряються шляхом лабораторного тестування. На сьогодні не існує специфічного противірусного лікування від COVID-19, тому проводиться патогенетична терапія.

Специфічної профілактики також не існує, а тому важливо слідувати рекомендаціям щодо неспецифічного захисту себе та оточуючих від COVID-19.

Інформація для усіх учасників освітнього процесу

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-6.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-7.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-8.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-9.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-10.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-11.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/10_03_20-14.jpg

/Files/images/02020-2021/kovd/16_03_20m-4.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 920