КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗА ПРЕДМЕТАМИ:
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ХІМІЇ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. 7–11 КЛАСИ
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ З ТЕХНОЛОГІЙ 5-6 КЛАСИ
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 - 11 КЛАСІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 - 6 КЛАСІВ З ПРИРОДОЗНАВСТВА
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ГЕОГРАФІЇ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 - 11 КЛАСІВ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРАВОЗНАВСТВА
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 5 - 7 КЛАСІВ З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів,
які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. (Наказ Міністерства освіти МОН від )01 квітня 2022 р. № 289
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1– 4 класів НУШ(наказ МОН №813 від 13.07.2021)
Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 1-2 класів НУШ
Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів НУШ(наказ МОН №1146 від 16.09.2020)
Орієнтовні вимоги до оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів НУШ (Додаток 1 до наказу№1146 від 16.09.2020)
Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класів
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (наказ МОН № 924 від 20.08.2018)
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (наказ МОН № 1154від 27.08.2019)
Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів НУШ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013№1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою (шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011№329«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
- Критерії навчальних досягнень учнів з математики
- Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання
- Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
- Критерії навчальних досягнень учнів з біології
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії
- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії
- Критерії навчальних досягнень учнів з економіки
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури
- Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури